Vaccinerad mot svininfluensan.

Sådär ja då var det överstökat. Igår var jag till Tujagården och blev vaccinerad. Har skapligt ont i armen idag. Känns ungefär som någon stått och sparkat på den upprepade gånger. :)

Jag var till stallet igår och tränade NH med Fantasi. Sen satt jag upp och red i repgrimman. Gick jättebra i skritten så jag testade att trava. Det gick också bra så då tänkte jag att det får bära eller brista och så fattade jag galopp. Gick superbra! Tog även några skutt över ett litet hinder på kanske 30 cm. Lite svårt att få henne att hoppa det då hon ville vika undan. Svårare att styra utan bett. Man måste verkligen rama in med benen. Helnöjd med henne.
Efter det träningspasset var hon till och med svettig vilket hon nästan aldrig blir annars. Då ska man rida väldigt hårt ute. Var nog mycket att hon fick tänka en massa.

Nej nu ska jag ta och plocka ihop lite tvätt och åka till mor och far och tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0