Måndag 12 april.

Jaha då kanske man ska berätta vad som hände i helgen.... Ja för det första så flyttade Madde och Olle till Sörby i fredags och sen på lördagen släppte vi ihop honom tillsammans med Kelly, Tinetto och Fantasi. Jag trodde att det skulle vara Fantasi som skulle springa men icke. Hon var hur lugn som helst. Nej det var Tinetto som var den "bråkiga". Jag tror att Olle blev lite förälskad i Fantasi och jag tror också att det är besvarat. Får se hur det går.

Sen så har Fantasi flyttat ut till den andra uteboxen för att ge Olle sällskap.

Ja sen på lördag kväll så skulle vi på 30 årskalas. Tobbe skulle firas och det lyckades jag göra med att dricka alldeles för mycket vin... Så Camilla körde porslinsbuss på kvällen... Inte kul. Fick leda hem cykeln för cykla det kunde jag inte.
Hela söndagen mådde jag pyton. Ja så kan det gå.

Nu ska jag till stallet och pyssla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0