Lördag 20 mars.

Vaknade i morse med början till migrän. Gick upp och tog en alvedon med förhoppning att det bara var huvudvärk som skulle försvinna. Gick sen och la mig igen. När jag vaknade vid nio var Erik redan uppe och han hade också migrän. Han åkte till apoteket och hämtade ut sina tabletter. När han kommit hem åkte jag till mamma och pappa för att tvätta och för att ta migräntablett. Sen åkte jag hem och gick och la mig.
Den värsta värken har lagt sig nu vilket är skönt. Bara ett lätt dunkande i huvudet.

Om cirka tio minuter ska Erik och jag åka till Belinda, Eric och Freya för att äta langos och titta på film.

I torsdags var jag iväg till Lycksta och hälsade på hos Eva tillsammans med Terese, Belinda och Freya. Vi fick se hennes läskiga katt Stig. :) Enorm kisse. Inte tjock utan bara stor. Om jag inte minns fel så är han en norsk skogskatt.
Vi åkte och hämtade Evas pappas hundar efter ett tag då de inte sköttes om ordentligt av hundvakten. Så Eva ville ha dem hos hennes föräldrars hus där hon kunde ta hand om dem istället. Underbara vovvar. :)

Imorgon ska jag eventuellt följa med Madde när hon ska till ridhuset med Olle för första gången. Det vore kul att se hur han reagerar. Jag tippar på att han bara kommer ta det lugnt som med allt annat.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0