Måndag 8 mars

Jaha då var helgen slut och det är dags att jobba igen.

Jag var ute halva dagen i stallet igår. Mockade Fantasis, Durbins och Kyndills boxar. Ja jag var uttråkad. :)
Sen red jag ut med Carro och Karin. Vi höll oss bara på grusvägarna. Så otroligt mycket snö överallt.
Vi travade ner för allén i lugnt tempo. När vi var nästan ända nere tyckte Fantasi det blev tråkigt och fattade galopp istället... På den glashala vägen... Galna häst. Fick snabbt stopp på henne dock och allt gick bra. Vi skrittade på lång tygel hem. Jag blev ju dock tvungen att stanna med jämna mellanrum då isisarna inte riktigt hänger med när Fantasi sträcker ut sina långa ben.

Erik och jag slappade i soffan hela kvällen och tittade på en dokumentär om Hawaiis djurliv i havet. Riktigt mysig kväll.

Får se vad jag ska göra i eftermiddag. Nu ska jag i alla fall ta en värktablett då jag har superont i ryggen. Legat konstigt i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0