Onsdag 10 mars

Idag ska jag jobba igen. Hade sån migrän igår att jag inte kunde jobba. Släppte först efter lunch. Vilade en stund till då och åkte sen ut till stallet. Mockade och fixade åt Fantasi först och sen mockade jag i Kyndills box med. Christina och jag red ut en sväng. Tog bara islandsstigen fram och tillbaka några vändor. Alla gångarter. Fantasi var pigg och bråkig men gick superfint på slutet.

Idag ska jag besiktiga bilen och den här gången ska jag minsann komma i tid. Inget skoj att jag inte hann förra gången trots att jag tagit en halvtimme till godo. Hamnade i en bilkö i ca 20 minuter. No fun.

Jag har funderingar på att ställa upp i Vårruset för första gången i mitt liv. Är det någon som vill gå/lunka med mig?

Kommentarer
Postat av: mcfadden

Hej! har du också en blogg :)

Jag ska ställa upp på vårruset, men jag vill gärna skaffa ett gäng som kan skriva upp sig som lag, för då får man en picknickkasse :) försöker fixa så man blir ett gäng. man behöver ju inte springa ihop eller så, bara att man anmäler sig tillsammans :)

2010-03-10 @ 08:21:13
URL: http://dearmcfadden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej

Länge sen jag såg till dej nu .

Hoppas allt är bra med dej .

// Silla

2010-03-10 @ 19:59:41
URL: http://travelerhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0