Tisdag 16 mars

Igår jobbade jag som vanligt till halv två. Det var en helt okej jobbdag. Vi tog en promenad inne i Irsta på ca 35 minuter.

Igår kväll åkte jag hem till Belinda. Terese och Eva var också där. Och självklart lilla söta Freya. Ja Eric och hundarna var också där. :)
Vi satt och snacka lite skit och sen tog vi en kortare promenad så Freya skulle somna. Hon verkade ha ont i tänderna då hon skrek så fruktansvärt. Hon hade ganska nyligen ätit så det borde inte ha varit hungerskrik och blöjan var torr. Sovit hade hon också gjort. Hon tystnade efter ett litet tag på promenaden. Hon är så otroligt söt. :)

Idag har jag tagit en 15 minuter promenad igen innan frukost. Ska strax klä på mig och åka till jobbet. Efter jobbet ska jag iväg till stallet och rida. Saknat min lilla Fantasi. Har ju inte varit ut till henne sen i lördags. :)

Nähe dags att borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Billa!

Va du är duktig med promenaderna! Vårruset blir ju inga problem alls!

2010-03-17 @ 08:35:09
URL: http://thehouseofking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0