Galet hår...

Ja idag är mitt hår riktigt galet. Därför kände jag för att ta lite kort. Såg så väldigt 80-tal ut. :) Tänkte strax dra ut till stallet och rida lite i min nyinköpta dressyrsadel och ha det matchande tränset också. :) Har även en supersnyggt ridtäcke i fleece (randigt i brunt och beige) men det är lite väl varmt för Fantasi att ha det på nu. Blir snyggt i vinter dock. Sadeln är en Henri de Rivel och är mörkbrun och tränset är Hööks Gold medal brunt med ljust beige padding och mässingsspännen. Vill ha mässingsbett och mässingsstigbyglar också. Lovar att ta kort och lägga ut på bloggen. :) Yeah right tänker ni nu. Okej jag lovar att göra mitt bästa iaf. Ska försöka att ta det lugnt i stallet för min ryggs skull. Börjar jobba igen imorgon. Ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: elin

vad kul med en massa nya prylar. Låter skitsnyggt, du måste lägga ut bild!

2010-09-15 @ 13:07:53
URL: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0