Länge sen igen...

Ska försöka uppdatera lite. Just nu är jag hemma sjukskriven pga problem med min rygg. Jag åkte på ryggskott som trycker på ischiasnerven. Så jag har haft svårt att överhuvudtaget röra mig. Tack och lov är det bättre nu men jag ska inte börja jobba förrän påtisdag. Nu gäller det att försöka stärka ryggen igen så jag är fit for fight första oktober när vi flyttar Fantasi till Näs. Ja det är ännu en nyhet. Vi ska flytta till Näs gård som är en ridanläggning med två ridhus och en stor paddock och skrittmasin och terrängbana och en gräsplan. Ja de har det mesta. Vi ska ha boxen precis bredvid spolspiltan. Jenny och hennes man har köpt hus i Lycksta och det är största anledningen att vi ska flytta Fantasi till Näs. Så nu ska vi komma igång med träningen av oss alla tre. Fantasi är även nyklippt nu så hon ska bli lite lättare att sköta. Erik och jag har börjat träna tillsammans också. Vi har börjat löpträna. Tyvärr så hann vi inte träna så många gånger innan jag fick ryggskott. Men snart är jag bra igen och då jäklar ska jag fortsätta träna och komma ordentligt i form. Idag har jag även gjort en boxskylt till Fantasi. Och jag står med på den som delägare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0