Hagbygge.

Imorgon efter jobbet blir det till att bygga sjukhage åt Fantasi. Får hjälp ar Erik och Kristofer och så Dominique såklart. Fantasi mår inte bra av att stå inne. Hon har börjat tappa mer vikt. Så det får bli en rejäl sjukhage så hon inte kan smita ut och den får vi nog halma upp ordentligt och så linda hoven rejält.
Mycket pyssel blir det men vad gör man inte för sin lilla pålle?

Ryggen envisas med att värka så att jobba är för tillfället lite av en pina. Men jag biter ihop och kämpar på. Har inte alls råd att vara hemma nu. Imorgon kommer det bli en hel del cykla på min rad men det känns rätt bra. Skönare än att hålla på att kliva i och ur en bil hela tiden. Håller tummarna för att mina brukare mår bra och kan gå bra utan hjälp av mig. Mest en av dem jag är lite orolig för. Men h*n mådde bra idag i alla fall. Hoppas det håller i sig ett tag nu.

Nej nu måste jag släcka och sova. Ny dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0