Jobbdags.

Jaha så var det morgon igen. Bara att bita ihop och ta sig upp och jobba. Hoppas på att den molande värken snart ger med sig. Inget roligt att behöva ta starka tabletter för att kunna jobba.

Jag var ut till Fantasi igår. Hon är inte längre stressad utan snurrar och blir svettig på hon är så uttråkad. Hon är helt enkelt irriterad på att behöva stå inne i boxen. Jag har bytt bandaget till ett torrt nu. Får se hur bra det håller. Hon lyckades ha av det igår men tror det skedde bara en stund innan jag kom ut.
Hon har knappt ont längre. Bara när man petar i hålet i hoven reagerar hon. I övrigt stampar hon och går på den hoven utan problem. Inget varmare i den hoven än i de andra hovarna. Och svullnaden i benet är borta.

Nu ska jag upp och börja min dag. Ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0