Snö och kyla!!!!

Ja jag önskar så att kylan ska komma. Snö är väl inte jätteviktigt men vill att marken ska bli frusen så leran försvinner så min häst kan få bli utehäst igen. Stackarn är så uttråkad i boxen. Dock stressar hon inte längre så hon har slutat gå ner i vikt. Sjukt hur fort de kan tappa vikt. Enda positiva är att jag har en mycket ren häst med en svans som är lättborstad. Men jag byter gärna bort det mot en häst som kan vara ute och må bra.

Just nu håller jag på och lagar kålpudding så jag har lite matlådor i veckan. Ska snart duscha och klä på mig och åka och köpa lite nya tights. Använder det när jag jobbar så de slits snabbt. Tur att de är billiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0