Suck

Jaha då har jag varit ute hos Fantasi igen. Självklart har hon varit sjövild idag. Hon har bitit i boxdörren och lyckats göra en reva i täcket. Fick byta bandaget idag igen då hon snurrat så mycket att det var bortnött i tån. Mår så dåligt när hon mår dåligt. Även om hon inte har ont längre så trivs hon verkligen inte att stå inne.

Imorgon jobbar både jag och Dominique så då får Fantasi klara sig själv hela dagen. Jag åker nog ut till henne när jag slutat vid fyra. Håller tummarna för att hon varit lugn då.


Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul att bloggar igen!!

Tråkigt med din pålla men det är ju bra att det är lite liv i henne, hellre det än depression :)



Kul att hon verkar må bättre



kramar

2011-11-17 @ 22:21:02
URL: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0