Fantasi är sjuk igen...

Ja då var det dags igen. Fantasi var idag svullen och mycket irriterad i höger öga. Veterinären fick komma ut och kolla. Verkar inte vara något sår men hon är helt klart irriterad. Hon fick kortisondroppar att ha i morgon och kväll idag och imorgon och fredag och sen en gång per dag över helgen. På måndag ska jag ringa henne igen och berätta hur det gått. Blir hon sämre ska jag omedelbart sluta med dropparna och ringa.
Känns som jag bara hinner börja spara till den förbånkade sadeln innan pengarna går åt till veterinär. Suck.

Imorgon är iaf sista dagen innan semestern vilket ät skönt. Och dagen börjar med att åka ut till pålle och ge droppen innan jag åker till stallet. Lär gå upp fem för att hinna. :( nåja vad gör man inte för sin sötnöt?

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1229025/images/2012/pic_207303098.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0