Ny sadel

Jaha nu har vi lyckats konstatera att westernsadeln trots allt inte ligger helt bra på Fantasi. Vid ridning trycker den lite på ländryggen så hon får ont. Blev väldigt tydligt då pälsen skavts bort. Mest på vänster sida och där ömmar hon mest. Så blir till att leta ny sadel. Suck. Och så vill jag inte rida henne förrän det ryggonda gått över så det blir till att promenera och aktivera henne från marken. Passande då att jag också har lite ont i ryggen. Nåja allt blir nog bra till slut. Även om det just nu känns rätt jobbigt och mörkt.

Bilen gick iaf igenom besiktningen igår. Skönt.

På måndag ska troligtvis pappa opereras. De skall byta en hjärtklaff. Känner mig rätt stressad och orolig över det men det måste ju göras. Tur jag är ledig på måndag iaf om nått skulle gå på tok. Sover mycket dåligt om nätterna för tillfället. :(

Ska nu försöka ta mig i kragen och åka ut till stallet och ta en promenad med pålle. Ingen lust alls.


Kommentarer
Postat av: Daniel Sigfridsson "Kusin"

Tråkigt med sadeln. På måndag ska jag köra Anna och Tubbe till glada hästen och prova ut en ny åt henne.



Håkans operation kommer gå bra. Även fast det är jobbigt måste det vara skönt att den blir gjord.



Kramar D.

2012-03-30 @ 17:08:57
Postat av: elin

Hoppas op går bra

Tänker på dig!

2012-04-02 @ 19:20:49
URL: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0