Plupp....

Jaha dags för uppdatering igen då. Viktmässigt står det just nu lite still. Är nog på en sån där platå igen. Om någon vecka kommer det väl igång igen. Jag försöker promenera så mycket som möjligt för att få upp konditionen lite. Har även börjat sätta igång Fantasi igen efter vintervilan som blev lite väl lång.

Jag har gått upp i tid på jobbet så nu arbetar jag 87%. Det märks helt klart. Både skönt och jobbigt. Jag har även börjat på vattengympa. Så på söndagar går jag och hoppar och studsar i vattnet i en timme. Underbart. :)

Nu ska jag nog gå upp och äta frukost. Gick upp klockan fem för att åka och släppa ut hästarna. Sen åkte jag hem och la mig igen. Får se vad jag ska göra för nått idag. Tror Erik drar till garaget ex antal timmar idag så blir nog en långtråkig dag.


Kommentarer
Postat av: elin

Du verkar må bättre =)

2012-03-18 @ 21:24:12
URL: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0