Länge sedan...

Ja mycket har hänt sen sist. Erik och jag har köpt oss ett litet hus med stor tomt i Kolbäck. Nu har vi bott här en månad och vi stortrivs. Fantasi är kvar ännu då vi inte hittade någon passande köpare. Jag ska snart lägga ut annons igen så får vi se. Jag har iaf en medryttare som är underbar och som passar jättebra ihop med Fantasi.

Just nu sitter jag och tar igen mig lite på verandan och målar tånaglarn. :) Jag har räfsat en massa löv i trädgården. Blir så fint så. Snart ska jag gå in och städa lite och starta en tvättmaskin. Livet är just nu på topp. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

så fint!! Vad avundsjuk jag är på att ni har vedeldning , så mysigt

2013-05-01 @ 14:24:39
URL: http://dissolve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0